O nás

Jsme unikátní a jediná informační a asistenční služba svého druhu v rámci ČR.

Lamp_icon

Odbavíme přes 4 milionů hovorů ročně

Náplní naší práce je poskytování informačních a asistenčních služeb, zejména v akutních situacích.

Clock_icon

24 hodin, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce

Linka 1188 je dostupná v ČR z jakéhokoliv telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.

Clipper_icon

Zodpovíme každý dotaz

Operátoři zodpoví téměř jakýkoliv dotaz a pomáhají řešit stále složitější situace a otázky.

Satelite_icon

Telefon i internet

Naše služby mohou klienti využívat nejen na telefonní lince 1188, ale i na internetu.

 

1188

Náplní naší práce je poskytování informačních a asistenčních služeb, zejména v akutních situacích. Najdeme pro vás kontakty nebo informace a zprostředkujeme služby a nabídky firem, které jsou ověřené samotnými zákazníky. Rádi bychom přispěli ke zvyšování úrovně služeb v naší zemi, aby si zákazníci mohli vybrat tu nejlepší nabídku.

Zaměřujeme se na podporu takových firem, které si svých zákazníků skutečně váží a svou práci odvádějí kvalitně. Budujeme proto inteligentní systém, který zákazníkům umožní využít při výběru firmy zkušenosti ostatních. Náš systém tak pomůže všem, kdo ho využijí vyhnout se nekvalitním či nespolehlivým společnostem a podnikatelům.

Poskytovatelům služeb usilujícím o kvalitu a dlouhodobou spokojenost zákazníků pak chceme nabídnout nástroje pro oslovení jejich potenciálních zákazníků prostřednictvím speciálních nabídek a doporučení.

Služby stále zlepšujeme

Chceme rozvíjet informační služby pomocí nových aplikací a služeb a nabídnout našim zákazníkům prvotřídní službu s přidanou hodnotou. Zároveň se chceme stát jedničkou v poskytování call center a operátorských služeb.

 

Historie a současný rozvoj

2013 – vyvíjíme nové produkty

  • Na jaře jsme spustili službu Řemeslníci 1188. Nabízíme profesionální řešení havarijních situací (zámečnické, instalatérské, elektrikářské a topenářské práce) pro domácnosti i firmy po celém území České republiky. Ve většině regionů a řemeslnických odvětví garantujeme provoz nonstop.
  • Po dvou letech měníme claim „Rychlá cesta k informacím“ na „Neztrácejte čas hledáním“.
  • Spouštíme službu moje.1188.cz, díky níž mohou naši klienti využívat služeb linky 1188 mnohem výhodněji.

2012 – jsme samostatná společnost

  • K 1. lednu Telefónica ČR vyčleňuje divizi 1188 do dceřiné společnosti Informační linky, a. s.
  • Skupina KKCG se stává majoritním akcionářem společnosti.
  • Investujeme do nových technologií, rozšiřujeme řady operátorů a připravujeme nové služby.
  • 1188 má nové logo i tvář (doslova).
  • V květnu začíná mediální kampaň, stále zaměřená zejména na informační linku 1188.
  • Koncem června spouštíme beta verzi on-line vyhledávače a SMS brány na webové adrese 1188.cz.

2011 – hledá se investor

  • Telefónica ČR hledá strategického investora, který by odkoupil majoritní podíl divize 1188.
  • Spuštěna podzimní kampaň, ve které opouštíme starý koncept dvou postav „11“ a „88“ a zaměřujeme se na jasné představení naší služby. Kampaň hodnotíme jako úspěšnou.

2010 – kvalita dat

  • Spravujeme několik vlastních, unikátních databází.
  • Hlavní téma je – kvalita poskytovaných dat, ověřené kontakty.

2009 – rok spokojenosti zákazníka

  • Výrazně zefektivňujeme provoz našich služeb. 97% zákazníků se operátor linky 1188 ozve do 10 sekund. Průměrná doba čekání se snižuje na pouhé 3 vteřiny!
  • Díky zefektivnění práce operátora je většina hovorů odbavena do 1 minuty.

2008 – učíme se být samostatnou značkou

  • Počet volání na linku 1188 stále roste.
  • Stále pracujeme na zlepšování kvality a rozšiřujeme spektrum poskytovaných informací.

2007 – měníme značku

  • V rámci společnosti Telefónica ČR jsme vytvořili unikátní projekt linky 1188 s vlastní značkou.
  • Spouštíme mediální kampaň (dvě postavy „11“ a „88“), nárůst počtu hovorů je enormní, služba i značka se přiblížila k lidem.
  • Počátky naší společnosti a služeb sahají až k 1. mobilnímu operátorovi v ČR. Eurotel v roce 2000 začal na čísle 1188 poskytovat asistenční služby svým zákazníkům. Po akvizici Českého Telecomu a Eurotelu společností Telefónica ČR a jejich následným sloučením přibyly do portfolia našich služeb také linky 1180 a 1181 poskytující informace o kontaktech v ČR a v zahraničí.